I senaste Orvesto-mätningen så gjorde tidningen VEGO succé med en räckvidd på 60 000. Skål på er alla och tack!

16 jun 2016

Det var hyfsat dyster läsning för många tidskrifter, men vi på VEGO som deltog i -Orvesto mätningen för första gången ville bara skåla i bubbel och dansa gladdans när siffrorna kom. 60 000 läsare vänner! Tack så himla mycket för att ni också har ett härligt intresse för grön mat.

– Det är jätteroligt att se att VEGO når så många och att vi förhoppningsvis inspirerar fler att prova vegetarisk matlagning. Vi märker att våra läsare uppskattar det vi gör och hoppas att kunna växa och nå ut till ännu fler, säger Mattias Kristiansson, chefredaktör VEGO.

Återigen tack. Tack till alla som hjälper till att göra VEGO till den bästa tidningen och framförallt tack till alla ni som läser och uppskattar det vi gör. Det här gav oss extra energi att jobba vidare med. :)

 

Orvesto konsument mäter mediers räckvidd. 13 623 personer tillfrågades mellan 1 januari-30 april, 2016.

Relaterade artiklar